ДОКАЗОВА МЕДИЦИНА

☝️ Починаючи свою діяльність хочемо акцентувати увагу на ключовому принципі нашої повсякденної роботи -

📚 ДОКАЗОВІЙ МЕДИЦИНІ! 📚

❗️ ДОКАЗОВА МЕДИЦИНА- особливий підхід до медичної практики, що базується на використанні доказів, отриманих в результаті проведених якісних клінічних досліджень. Кожне клінічне рішення повинно грунтуватися на наукових фактах,що доведені статистично на великій групі пацієнтів.📊

👨‍⚕️👩‍⚕️В своїй повсякденній діяльності наші лікарі керуються принципами доказової медицини. Всі методи обстеження та лікування призначаються згідно сучасних клінічних протоколів. До міжнародних протоколів входять лише ті рекомендації, які мають вагоме наукове обґрунтування, перевірені дослідженнями.

📍 Раніше медики під час діагностики та подальшого призначення лікування спирались лише на власний досвід або на досвід “більш досвідчених” колег. Використання методів лікування, що спирались на авторитет чи традиції, призводило до сумних наслідків, які іноді вартували людського життя. Різні втручання застосовувалися тільки тому, що це здавалося логічним. Але в медицині далеко не завжди те, що здається логічним буде безпечним та ефективним.

‼️Доказова медицина існує для того, щоб неефективні та небезпечні методи лікування більше не використовувались.

📈 Якщо в своїй практиці лікар застосовує науковий підхід, він зменшує ризик помилки і підвищує шанси людини на одужання.

Керуючись принципами доказовості, ми ставимо собі за мету - підвищити якість надання медичної допомоги з огляду на ефективність, безпеку та вартість.

Піклуємося про КОЖНОГО!

Головний лікар "КРЕДОКЛІНІК" Рубіш Наталія.

#credoclinic

#доказовамедицина

https://credoclinic.com.ua/ — разом із Наталія Рубіш.